Продавець 💍 GS Интернет-Магазин💎 розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
190 відгуків
promo_banner
GS
+380630572208
+380 (63) 057-22-08

«Покупка ювелірних виробів стала досвідом»

«Покупка ювелірних виробів стала досвідом»

Amaris Jewels стала візитною карткою розкоші.

Amaris Jewels стала візитною карткою розкоші в Індії. Жінка, яка стоїть за цією маркою, відома створенням ювелірних виробів на замовлення, - Prerna Rajpal. Але дизайн ювелірних виробів ніколи не був частиною плану Rajpal . Це була скоріше випадкова вилазка. Rajpal розповідає про вихід в ювелірний сектор, створенні свого бренду і створенні дизайнів, які роблять своєрідне заяву моди.

Ще в 2008 році Rajpal зробив прибуткову кар'єру в області бухгалтерського обліку у міжнародній консалтинговій фірмі в Нью-Йорку, коли вона вирішила зробити ювелірний проект. Її турбувало невідповідність між тим, як виглядає ювелірний простір, і тим, як вона хотіла, щоб воно виглядало. Вона сказала: «Було мало дизайнерських ювелірних брендів високого класу, які створювали чудові дизайни, але були недоступні для більшості жінок. Я хотів подолати цей розрив і розробити лінію ювелірних прикрас, яка буде цікавою і зробить заяву. В той же час я хотів, щоб це було доступно».

прикраси Amaris.

Отже, все почалося з того, що Rajpal називає «експериментом» з одним з клієнтів її свекрухи, який хотів змінити дизайн одного з своїх старих експонатів. Вона запропонувала взяти на себе ініціативу, попрацювати з дизайнерами і підготувати фінальну частину. Результатом став елегантний дизайн, який по-справжньому порадував клієнта. Саме тоді Rajpal вирішила зробити ювелірний дизайн своєю пристрастю, підкріпленої ідеєю принести ювелірні прикраси від кутюр індійським жінкам за доступними цінами. Rajpal продовжила відточувати свою майстерність, отримавши диплом ювелірного дизайнера в Гемологічному інституті Америки в Каліфорнії.

Розуміння чутливості споживача важливо для Rajpal . Її підхід до дизайну дуже індивідуальний, і вона вважає, що налаштування є ключем до успіху в цьому бізнесі. Її прикраси часто носять законодавці моди в Боллівуді, в тому числі Айшварія Рай, Сонам Капур, Сонакши Сінха і багато інших. Вона сказала: «Те, що я хотіла вивести на ринок, це весь досвід покупки ювелірних виробів, в залежності від мислення і особистості покупця. Корпоративні жінки можуть шукати зовсім інший вид прикрас, ніж хто-то яскравий. Я хотів задовольнити всі ці аспекти сучасної жінки».

Те, що виявилося найбільшою проблемою для Rajpal, це звикання до динаміки ювелірної промисловості. Вона сказала: «На мій погляд, дуже великий зсув перемістився з корпоративного простору, де всі є професіоналами, в це неорганізоване ювелірний простір, де мені доводилося направляти ремісників і каригар . Корпоративний світ був про те, щоб мати справу з самими розумними людьми; тут вся справа в творчості ».

Інша трудність полягала в тому, що ювелірна індустрія є ризикованою, орієнтованої на інвестиції грою. Для концептуалізації бренду необхідний великий капітал. Це причина того, що багато дизайнерів приходять в індустрію, але не можуть залишити свій слід. У випадку з Rajpal вона спочатку мала тільки 5-6 дизайнів для кожного типу прикрас. Але покупці вимагали різноманіття, яке було дорого поставляти. Більш того, в бізнесі ювелірних виробів необхідний певний тип довіри між виробником і споживачем. Люди повинні вірити в репутацію бренду, перш ніж вкладати гроші в коштовності.

Amaris Jewels тісно співпрацює з ремісниками Індії, щоб досягти балансу між сучасним і традиційним дизайном. Rajpal сказав: «Те, що ми робимо в Індії, особливо в ювелірному просторі, так вражаюче... Укладати каміння, діаманти і цвіль надзвичайно складно. Це все ручна робота і блискучі зусилля докладаються індійськими майстрами. Я просто думаю, що ми повинні бути кращими в розповіді історій. Як бренд, ми намагаємося, щоб за кожним твором стояла історія, щоб ремісники і види робіт, які ми виконуємо, були в центрі уваги в будь-яких проектах, які ми створюємо».

Rajpal розуміє, як змінилося розкішне простір за останнє десятиліття. У її розумінні, розкіш більше не про спалах і эксгибиционизме; це про те, що викликає відгук в людині. Потрібно знати послання і «історію» кожного предмета, щоб прикраси вважалися коштовним надбанням, розкішшю. Це те, чого Rajpal намагається досягти з Амарис.

Она сказала: «Теперь все дело в дизайне. Я пришел в индустрию в нужное время. Раньше речь шла о покупке какого-то вдохновляющего бренда с хорошим дизайном. Но теперь люди также хотят, чтобы их дизайн был уникальным, самобытным и уникальным, и им нужен весь опыт покупки украшений. Они не вдавались в детали, например, сколько граммов золота и каратов у алмазов. Это не просто соотношение цены и качества, но бренд и опыт… Ювелирные изделия становятся все более грандиозными, даже в их элегантном, изящном дизайне. Важно то, что это должно быть заметно».

Таким чином, філософія бренду Rajpal заснована на затвердження кожного дизайну. Це більше пов'язано з витонченістю і применшенням гламуру, ніж з показными дорогоцінними каменями і металами. Вона любить працювати з кольоровими дорогоцінними каменями, які, як вона відчуває, надають характер будь прикраси.

Коли її запитали про те, які тенденції ми можемо очікувати в ювелірному сегменті в майбутньому році, вона відповіла, що все буде пов'язано зі зміною дизайну. Але коли справа доходить до людей, які купують розкішні бренди, вона не думає, що тенденції мають велике значення.

 

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner