Продавець 💍 GS Интернет-Магазин💎 розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
190 відгуків
promo_banner
GS
+380630572208
+380 (63) 057-22-08

MarketOrders, новий B2B-ринок для індустрії золотих і ювелірних виробів

MarketOrders, новий B2B-ринок для індустрії золотих і ювелірних виробів

MarketOrders, новий B2B-ринок для індустрії золотих і ювелірних виробів, отримав фінансування, що перевершує очікування.

Залучаючи гроші на платформі краудфандингової Crowdcube.com лондонський стартап отримав 448 420 фунтів стерлінгів від 214 інвесторів.

MarketOrders планує використовувати кошти для офіційного запуску своєї платформи, яка буде використовувати інноваційну технологію блокчейна, щоб зробити процес покупки ювелірних виробів більш прозорим.

MarketOrders, заснована в 2016 році Сухі Ютлой і Рамом Крішна Рав, ставить перед собою завдання змінити спосіб, з допомогою якого незалежні роздрібні ювеліри купують золото і діаманти у постачальників. Зокрема, MarketOrders використовує технологію, щоб ювеліри могли одержувати потрібні їм товари швидше, дешевше і безпосередньо від світових постачальників, одночасно виключаючи посередників.

Завдяки самофінансуванню на сьогоднішній день цей перший раунд зовнішнього фінансування допоможе MarketOrders збільшити свою пропозицію в геометричній прогресії. Фірма планує зробити ряд стратегічних технологічних наймів, які будуть в основному зосереджені на розробці платформи, яка в даний час знаходиться в стадії бета-тестування. Фінансування також дозволить запуску залучити ряд міжнародних постачальників і значно інвестувати в маркетинг.

MarketOrders також високо оцінює можливості технології блокчейна, щоб відсіяти поганих гравців і гроші з ланцюжка поставок ювелірних виробів.

Тут, співробітник PJ, Аша Пітт, дізнається більше про плани ринку, а також познайомиться з співзасновником Сухі Ютлой.

У Ютлы за плечима багато досягнень, у тому числі недавні досягнення, в тому числі присвоєння їй статусу «Підприємець року 2019 (Великобританія)» в Acquisition International та обрання її до складу нової групи провідних мерів Лондона зі всього столичного бізнесу, щоб допомогти він формує систему навичок Лондона, щоб краще задовольнити потреби роботодавців.

Не могли б ви розповісти нам трохи про себе, щоб торгівля могла з вами познайомитися?
Я почав свою професійну діяльність у сфері корпоративного банкінгу, керував стратегічними оглядами і працював у тісному співробітництві з технологічною групою, щоб сприяти змінам у банківських операціях у відповідності з вимогами законодавства. Приблизно за тиждень до початку моєї банківської кар'єри я знав, що це не та життя для мене, однак я пропрацював в цьому секторі 13 років. І хоча мені не обов'язково подобалася моя робота, за іронією долі, все, що я робив, готував мене до бізнес-моделі, яка є основою MarketOrders. Я аналітик, тому мені подобається дивитися на комерційні завдання та розробляти за допомогою технологій, як ми вирішуємо проблему і скорочуємо розрив. У мене також є перевага, що я приходжу в ювелірну торгівлю ззовні і дивлюся на цей сектор новими очима і своїм власним фільтром, який сфокусований на технологіях. Технологія дозволила мені оптимізувати неефективність, коли я працював у банківській сфері; Я застосовую ту ж логіку до ювелірного сектора.

Як ти потрапив у прикраси?
MarketOrders - це мій третій ювелірний бізнес. Спочатку я познайомився з концепцією оцифровки ювелірних виробів в ювелірному секторі Азії, арабського і китайської мов від свого ділового партнера, який займається торгівлею золотом і алмазами. Коли ми створили два перших онлайн-бізнесу постачальників ювелірних виробів, ми помилилися, взявши на себе ініціативу щодо існуючих бізнес-моделей. І, оскільки у нас не було зв'язків або досвіду, ми зазнали невдачі. Настав момент еврики, коли ми зрозуміли, що наша сила полягає в нашому досвіді в області технологій. Таким чином, додавши блокчейн і повністю оцифровав продукт з нашої онлайн-платформою ювелірних виробів, повністю спираючись на нашу базу знань, ми розробили продукт, який був унікальним у наших секторах запуску. Наступним завданням було переконати наших клієнтів, що це рішення їм потрібно.

Як працює MarketOrders і які переваги для ваших клієнтів?
Ми створюємо зображення продуктів постачальників з високою роздільною здатністю, переважно з 22-каратного і 24-каратного золота, і вантажимо їх на нашу цифрову платформу, надаючи нашому незалежному роздрібному продавцю великі онлайн-каталоги і економлячи на їх витратах на пошук, перегляд і закупівлю товарів. Ми оцифровуємо кожен крок на шляху клієнта, дозволяючи нашим клієнтам замовляти, оплачувати й доставляти продукти онлайн і розробляти інноваційні способи зробити це з допомогою цифрових технологій і ланцюжка блоків. Це було величезне зміна культури для переважної більшості наших роздрібних продавців. Спочатку вони наполягали на тому, що їм доведеться звертатися з продуктом, перш ніж приймати рішення про покупку. Однак з плином часу завдяки наданню незмінно високоякісних зображень і доставці високоякісних матеріалів через онлайн-кур'єрські служби ми змогли усунути ці початкові заперечення. Після того, як ми вирішили цю проблему, ми почали аналізувати купівельні звички роздрібних продавців на борту і зрозуміли, що можливі подальші поліпшення. Ми могли бачити, що роздрібні торговці купували один і той же тип товарів в кілька різних циклах покупки. Ми зрозуміли, що можемо об'єднувати ці продукти, а це значить, що ми можемо використовувати ефект масштабу в інтересах наших роздрібних продавців. Це було також більш ефективно для наших постачальників, які могли працювати більш ефективно, скорочуючи час простою. Ми хочемо бути універсальним магазином для незалежних ювелірів, і ми розраховуємо на зростання за межами наших поточних основних ринків. Ми могли бачити, що роздрібні торговці купували один і той же тип товарів в кілька різних циклах покупки. Ми зрозуміли, що можемо об'єднувати ці продукти, а це значить, що ми можемо використовувати ефект масштабу в інтересах наших роздрібних продавців. Це було також більш ефективно для наших постачальників, які могли працювати більш ефективно, скорочуючи час простою. Ми хочемо бути універсальним магазином для незалежних ювелірів, і ми розраховуємо на зростання за межами наших поточних основних ринків. Ми могли бачити, що роздрібні торговці купували один і той же тип товарів в кілька різних циклах покупки. Ми зрозуміли, що можемо об'єднувати ці продукти, а це значить, що ми можемо використовувати ефект масштабу в інтересах наших роздрібних продавців. Це було також більш ефективно для наших постачальників, які могли працювати більш ефективно, скорочуючи час простою. Ми хочемо бути універсальним магазином для незалежних ювелірів, і ми розраховуємо на зростання за межами наших поточних основних ринків.

Нещодавно вас назвали одним з 100-кращих жінок Великобританії в сфері технологій - як ви себе почували?
Завжди приємно бути пізнаваним, і це було особливо важливо, оскільки я думаю, що з такими списками ви теж стали випадковим прикладом для наслідування. І це дійсно важливо для мене, так як я хотів би, щоб більше жінок охопило світ технологій. Технологія може бути величезним джерелом багатства, і традиційно це сектор, в якому домінують чоловіки. Якщо я, хто не є програмістом або дизайнером, можу зробити технологічну кар'єру, це показує іншим жінкам, чиї навички можуть бути схожими в операціях і стратегії, або у яких є інші передані навички, що для них є місце в цьому промисловість теж. Технології - це майбутнє, і ми, жінки, повинні брати участь у створенні цього майбутнього.

Як ви вважаєте, які основні проблеми стоять перед азіатської та арабської ювелірною промисловістю?
Зміна моди і еволюція суспільства. Таким чином, поряд зі зростаючими запитами сучасних наречених на різні ювелірні прикраси, існує також відхід від великих весільних наборів, коли багато батьки дарують більше простий весільний набір з фізичним переказом грошей. Ми працюємо з дизайнерами, щоб вирішити основну проблему зміни моди. Незабаром ми зможемо показати роздрібним торговцям нові дизайни і дозволимо їм розміщувати замовлення, грунтуючись виключно на дизайні. Потім ми можемо звернутися до нашим постачальникам і запросити оптовий замовлення цього нового дизайну, який усуває ризик для постачальника і ефект масштабу для наших роздрібних продавців. Є безліч талановитих дизайнерів, у яких є дизайни, які не побачили світ, тому що у них немає доступу до магазинів. Ми можемо використовувати технології, щоб подолати цей розрив і відповідати темпам інновацій.

Які ваші очікування від MarketOrders?
Ми хочемо продовжувати допомагати нашим незалежним ювелірам і далі впроваджувати технології, а також інвестувати в технології, які покращують якість обслуговування їх клієнтів, будь то доповнена реальність або онлайн-замовлення через їх власні веб-сайти. Це безперервний цикл, і ми тут, щоб допомогти роздрібним торговцям зрозуміти темпи змін і направити їх на протязі всього процесу. Ми хочемо підтримати їх у технологічному подорожі та надати вибір, зручність і довіру своїх клієнтів.

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner